Vitrin Nasıl Olmalı
22-09-2020
14:19
Vitrin Nasıl Olmalı ?
Özgün, dikkat çekici bir vitrin, yoldan geçen insanların dikkatini çekerek mağazanıza girmelerine neden olur ki bu da toptan tekstil mağazalarında satış ihtimalini artırır. Mağaza vitrini, sizi rakiplerinizden ayıran; hatta büyük mağazalarla dikkat çekicili ile yarışa sokan bir şeydir. ürünlerinize, mevsime, yaklaşan özel günlere (sevgililer günü, anneler günü, babalar günü vs.) uygun fikirler bulmalısınız. Odak noktası insanların vitrine baktıklarında gördükleri ilk noktadır. Mevsim kış ise toptan tunik, ilkbahar ise toptan t-shirt koyabilirsiniz mevsimlere göre vitrin ayarlamanız çok önemli etkendir. Odak noktası ne kadar büyük olursa, insanların dikkatini o kadar kolay çeker. Örneğin 50 m2 vitrine 10 m2 lik ürün koyarsanız bu dikkat çekmez m2 göre vitrin ayarlamanız gerekmektedir bu da önemli bir etkendir. teknoloji çağında yaşıyoruz. İnstagramda bu çağın en büyük etkenlerinden Bu da şu demek İnsanlar bir görüntüye en fazla 4-5 saniye bakıyorlar ediyorlar. Dolayısıyla insanların bir şeye uzun süre bakmaları için cesur ve çarpıcı görsellere ihtiyaç var. instagram demişken, insanlar toptan tekstil mağazanızın vitrinin fotoğrafını çekmeli ve bu fotoğraflar Instagram’da viral olarak yayılmalı. Zamanın teknolojisi bunu gerektiriyor. Toptan tekstil mağazaların da toptan bayan tunik,t-shirt,hırka,erkek sweat,ikili pijama vs vitrinde güzel sergilenmelidir İç aydınlatma alıcıyı olumlu etkileyecek şekilde olmalıdır bunlar da çok büyük önemli etkendir. Toptan Tekstil mağazanın dekorasyonu ve genel havası ile uyumlu ve bütünleşmiş olmalıdır.